poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Lifting totalny

Moi Drodzy,

Minęło już trochę odkąd założyłam bloga. Czas więc na zmiany bo nie można przecież stać w miejscu.
Pierwszą zmianę pewnie zauważyliście od razu. Żegnam stary layout. Jest biało, biało, biało. Zainspirowałam się trochę kolorem swojej kuchni :p Dalej krótko i w żołnierskich słowach, co dokładnie się zmieniło. 

nowyland


Jedna z najważniejszych zmian jest taka, że górne menu zostało przeniesione. Wcześniej poszczególne strony były na czerwonej belce u góry. Od dzisiaj są po prawej.

nowyland

Pisząc tutaj już jakiś czas zauważyłam, że pewne wątki mogą zostać zamknięte w obrębie jednego tematu, a inne dodane. Tak oto zamknęłam trzy kategorie w jednej. Wcześniejsze strony: Potyczki dnia codziennego, Polska a Niemcy i Refleksyjnie są teraz przeniesione do jednego wspólnego kociołka zatytułowanego Z pamiętnika emigrantki. Dodałam też oddzielną sekcję z poradami: Poradnik - to może się przydać. Dzięki temu wszystko jest teraz w jednym miejscu.

Jest też jedna nowość - sekcja, którą określiłam jako Co słychać w Polsce. Będą tu bardzo subiektywne wpisy dotyczące tego, czym żyje nasz kraj.
Tradycyjnie Mówić Deutschem zostaje. Jakoś nie mogę się tego pozbyć :)

Zostaje też cała masa gadżetów typu wysuwany Facebook czy Google+, subskrybcja, popularne posty i cała masa rzeczy, które były. 

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej zerknijcie do zakładki O blogu i o mnie
Tymczasem życzę przyjemnego czytania. Myślę, że teraz jest o wiele bardziej przejrzyście i prościej. Mi się podoba! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz