sobota, 16 listopada 2013

Hej,

dzięki, że jesteś.

Trochę o blogu:
Stworzyłam ten blog z myślą o Polakach (ale nie tylko, choć piszę wyłącznie po polsku), którzy mają zamiar przeprowadzić się do Niemiec lub już mieszkają tutaj od pewnego czasu. Sama przeszłam tę drogę więc wiem, że nie jest łatwo, a razem zawsze raźniej.

Znajdziesz tutaj wszystko to, co uważam za ważne, pomocne, warte uwagi. Ale również opisy codziennego życia za granicą. Zerknij w te zakładki:
  • Z pamiętnika emigrantki - tutaj znajdują się głównie moje przemyślenia związane z wyjazdem i życiem w Niemczech.
  • Mówić Deutschem - nieustannie uczę się języka niemieckiego. Ty możesz robić to ze mną.
  • Poradnik - to może się przydać - w tej zakładce znajdziesz porady dotyczące życia w Niemczech. Czyli takie "co zrobić gdy..." 
  • Inne i takie tam - tematyka szeroko rozumianego lifestyle'u bo ile można pisać o tych Niemczech!? Inaczej... choć nadal w temacie 
Jeśli chcesz do mnie napisać w jakiejkolwiek sprawie dotyczącej bloga oto właściwy adres: nowyland@o2.pl
Blog ma też swój profil na Facebook'u, zapraszam do dołączenia.

Trochę o mnie:
Do Niemiec przeprowadziłam się z Warszawy i aktualnie mieszkam w Monachium.
Uwielbiam pisać i kiedy będę już duża zostanę pisarką :)

Kiedy nie piszę bloga, to pracuję. W przerwach piszę teksty do różnych portali i gazet w Niemczech.

W życiu nigdy się nie nudzę i myślę, że i Ty nie będziesz się nudzić ze mną.

Zapraszam do mojego świata:)


2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twój blog;) Pierwszy raz tu zajrzałam i od razu mi się spodobało. Duzo ciekawych wpisów, probuje wlasnie przeczytac wszystkie ale az za duzo:D Za 2 tygdonie przeprowadzam się do Niemiec i fajnie wiedziec takie szczegóły:) Pozdrawiam Cie serdecznie i dzięki ze moge tyle sie dowiedziec;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że Ci się tu podoba. Fajnie, że blog się przydaję!

      Usuń