piątek, 27 grudnia 2013

Specjalnie dla Was nowości na blogu

Jak każdy bloger czasem zaglądam do statystyk i widzę, że jest nas coraz więcej. Bardzo mnie to cieszy :)
Postanowiłam więc wprowadzić kilka - nazwijmy to szumnie - gadżetów do menu na bocznym pasku, żeby i Wam było wygodniej odnaleźć się na moim blogu.


nowyland

Zacznijmy od sekcji po prawej stronie. Na samej górze macie pasek "Subskrybuj". Co on oznacza? Dzięki niemu będziecie otrzymywać powiadomienia o wszystkich najnowszych postach prosto na swoją skrzynkę e-mail! To wygodne rozwiązanie jeśli chcecie być na bieżąco. Wpiszcie po prostu adres e-mail w puste pole, a pojawi się dedykowane okienko, gdzie będziecie poproszeni o przepisanie kodu z obrazka (to pozwoli Waszej skrzynce odbiorczej zakwalifikować powiadomienia jako "nie spam"). Potem tylko weryfikacja adresu. Powinniście na wpisany adres e-mail otrzymać wiadomość z linkiem aktywacyjnym, w który trzeba po prostu kliknąć. I gotowe! Od teraz możecie być pewni, że pierwsi dowiecie się o nowych postach. A, i jeszcze jedna ważna rzecz - określana jako "No new content, no email for you". Oznacza to, że nie będziemy zasypywać Was niepotrzebnymi treściami czy reklamami. Wiadomość otrzymacie tylko wtedy, gdy na blogu pojawi się nowy post.

Pod spodem znajdziecie ikonkę do Google+. Jeśli macie tam swoje konta śmiało polecajcie blog znajomym. Być może komuś się przyda. Pod każdym wpisem znajdziecie też specjalne ikonki, dzięki którym możecie udostępniać posty również za pomocą innych kanałów społecznościowych. Jeśli chcecie aby Wasi znajomi przeczytali jakiś wpis to śmiało klikajcie tutaj:

Nowy Land

Kolejne ułatwienie to box z popularnymi postami. Jeśli chcecie wiedzieć, które wpisy są obecnie najczęściej czytane to zajrzyjcie właśnie tutaj. Po kliknięciu w dowolny tytuł, blog automatycznie przekieruje Was do konkretnego wpisu.

Dla tych z Was, którzy chcieliby mi coś powiedzieć umieściłam box kontaktowy "Skontaktuj się ze mną". To miejsce, gdzie możecie pisać wiadomości o dowolnej treści: narzekania, sugestie, wszystkie rzeczy, które leżą Wam na sercu. Maile mile widziane i będę się starała na nie odpisywać :) 
Pozostając w temacie - Ci z Was, którzy chcą dowiedzieć się o mnie czegoś więcej powinni zajrzeć w zakładkę na górze zatytułowaną "O blogu i o mnie". Tu więcej informacji.

Na prawym pasku znajdują się jeszcze trzy gadżety. Pierwszy z nich to licznik pokazujący liczbę wyświetleń. Drugi to chronologiczne archiwum postów. Mam nadzieję, że przybliżą Wam one choć trochę mój blog i dzięki nim będzie on dla Was bardziej przyjazny. Ostatnim gadżetem jest tzw "chmura tagów", czyli najprościej mówiąc zbiór najważniejszych tematów poruszanych na blogu. Dzięki niej po kliknięciu na wybrany tag (np. praca) możecie przeczytać wszystkie posty na ten temat.

Pamiętajcie jeszcze, że w każdym poście, bezpośrednio pod jego tytułem znajduje się przycisk "Lubię to". Jeśli spodobał się Wam któryś post i chcecie aby Wasi znajomi też mogli do niego dotrzeć, dajcie "lajka". Jest to też sygnał dla mnie, jakie posty chcielibyście widzieć na blogu.
Niezmiennie po lewej stronie jest wysuwany pasek Facebook'a. Zachęcam Was do dołączenia na mój fan page. Będzie mi bardzooo miło.

O kolejnych nowościach będę informować na bieżąco :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz