poniedziałek, 10 września 2018

Powrót. Bo warto wracać.

Hej wszystkim,

dziś post niestandardowy, bo i po co zakopywać się w szablony.
Ojjjjj dłuuuugo mnie tu nie było i powiem szczerze, że... żałuję!!



Dziś zaczęłam przekopywać się przez swoją nieco zakurzoną skrzynkę.
Wzięłam więc ściereczkę z mikrofibry (bo teraz tak zalecają wszystkie perfekcyjne panie domu) i wiadomość po wiadomości zaczęłam odkurzać folder o nazwie "Odebrane".

Było mi bardzo bardzo miło czytać zostawione wiadomości. I to właśnie dzięki nim postanowiłam powrócić i znowu zacząć coś tam od czasu do czasu do Was napisać.

W sumie w Niemczech jestem już jakiś czas, więc to moje oko patrzy już inaczej na pewne rzeczy.
Dużo spraw wydaje się normalniejsze, mniej rzeczy mnie już wkurza.

W ciągu tego czasu stopniowo nauczyłam się już żyć i funkcjonować w Niemczech i głównie o tym będę Wam opowiadać (tak myślę!).

Dzisiaj notka krótka, ale z przesłaniem!
Dziękuję Wam za cierpliwość i miłe słowa.

Odezwę się niebawem!
Buźka!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz